skip to main
|
skip to sidebar
FyrkantigPlastbit
Jag gillar att pyssla och pilla. Just nu blir det mycket örhängen.
tisdag 20 januari 2009
Nya Bilder!
Här är lite bilder på en del av det som finns till försäljning hitills:
50:-
50:-
50:-
st
50:-
(Vid frakt per post tillkommer kostnad för porto)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2009
(6)
►
april
(2)
►
mars
(1)
►
februari
(1)
▼
januari
(2)
Nya Bilder!
Välkommen till FyrkantigPlastbit
Jag som gör det här
fyrkantig plastbit
Göteborg, Sweden
inezedstrom@hotmail.com 0736389801
Gillar att pyssla och pilla.
Just nu blir det mycket örhängen.
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar