tisdag 28 april 2009

Mingel!

Vi hade en liten marknad i samband med Dômen Konstskolas öppna hus i helgen.
För Fyrkantig Plastbits del var tillställningen lyckad och ett flertal personer gick därifrån tillsynes nöjda med nya legobitar i fickorna..


Ikväll kommer jag att mingla med Linnéa och dom andra hos Drömma/Mon Chéri på Östra Skansgatan 3c mellan 18-21 förhoppningen blir att vi får en mysig tillställning med mycket folk i en fin lokal.

onsdag 1 april 2009

Här är några snabba bilder på hur fint det blivit med smyckena i Drömmas Butik:








torsdag 19 mars 2009

Nu på Drömma!

Glada nyheter!
Från och med idag kan man köpa sina alldeles egna FyrkantigPlastbit-örhängen eller -halsband i en av stans vassaste mode&vintage-butiker, nämligen Drömma (östra skansgatan 3C)!
Bilder utlovas snarast..
Titta in i butiken nu till helgen eller smygkolla deras hemsida, http://www.dromma.se/

onsdag 4 februari 2009

Nytt











Här är de senaste bilderna. Alla örhängen 50 :- paret

tisdag 20 januari 2009

Nya Bilder!

Här är lite bilder på en del av det som finns till försäljning hitills:


50:-


50:-


50:- st


50:-

(Vid frakt per post tillkommer kostnad för porto)

söndag 18 januari 2009

Välkommen till FyrkantigPlastbit

Här öppnar sig en värld av plastbitar!
Närmare bestämt en rad olika smycken skapade av en av barndomens käraste leksaker: LEGObitar!


Än så länge har det blivit:

-Örhängen
-Halsband
-Broscher

i en rad olika utföranden.

Om du gillar det du ser här i bloggen är det bara att höra av sig till mig.
Antingen på mailen: inezedstrom@hotmail.com
eller på mobilen: 0736389801
Det här är lite av en inofficiell webbutik. Allt som läggs upp är till salu.
Jag tar också emot beställningar efter önskemål.
- Har du en gammal favoritbit du vill ha förevigad som örhänge/halsband/brosch?
- Gillar du ngt av örhängena men vill ha en annan färg?
Allt går att ordna!


Så här ser ett par ut.