Vi hade en liten marknad i samband med Dômen Konstskolas öppna hus i helgen.
För Fyrkantig Plastbits del var tillställningen lyckad och ett flertal personer gick därifrån tillsynes nöjda med nya legobitar i fickorna..
Ikväll kommer jag att mingla med Linnéa och dom andra hos Drömma/Mon Chéri på Östra Skansgatan 3c mellan 18-21 förhoppningen blir att vi får en mysig tillställning med mycket folk i en fin lokal.
tisdag 28 april 2009
torsdag 19 mars 2009
Nu på Drömma!
Glada nyheter!
Från och med idag kan man köpa sina alldeles egna FyrkantigPlastbit-örhängen eller -halsband i en av stans vassaste mode&vintage-butiker, nämligen Drömma (östra skansgatan 3C)!
Bilder utlovas snarast..
Titta in i butiken nu till helgen eller smygkolla deras hemsida, http://www.dromma.se/
Från och med idag kan man köpa sina alldeles egna FyrkantigPlastbit-örhängen eller -halsband i en av stans vassaste mode&vintage-butiker, nämligen Drömma (östra skansgatan 3C)!
Bilder utlovas snarast..
Titta in i butiken nu till helgen eller smygkolla deras hemsida, http://www.dromma.se/
onsdag 4 februari 2009
tisdag 20 januari 2009
söndag 18 januari 2009
Välkommen till FyrkantigPlastbit
Här öppnar sig en värld av plastbitar!
Närmare bestämt en rad olika smycken skapade av en av barndomens käraste leksaker: LEGObitar!
Än så länge har det blivit:
i en rad olika utföranden.
Om du gillar det du ser här i bloggen är det bara att höra av sig till mig.
Antingen på mailen: inezedstrom@hotmail.com
eller på mobilen: 0736389801
Det här är lite av en inofficiell webbutik. Allt som läggs upp är till salu.
Jag tar också emot beställningar efter önskemål.
- Har du en gammal favoritbit du vill ha förevigad som örhänge/halsband/brosch?
- Gillar du ngt av örhängena men vill ha en annan färg?
Allt går att ordna!
Närmare bestämt en rad olika smycken skapade av en av barndomens käraste leksaker: LEGObitar!
Än så länge har det blivit:
-Örhängen
-Halsband
-Broscher
i en rad olika utföranden.
Om du gillar det du ser här i bloggen är det bara att höra av sig till mig.
Antingen på mailen: inezedstrom@hotmail.com
eller på mobilen: 0736389801
Det här är lite av en inofficiell webbutik. Allt som läggs upp är till salu.
Jag tar också emot beställningar efter önskemål.
- Har du en gammal favoritbit du vill ha förevigad som örhänge/halsband/brosch?
- Gillar du ngt av örhängena men vill ha en annan färg?
Allt går att ordna!
Så här ser ett par ut.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)













