Vi hade en liten marknad i samband med Dômen Konstskolas öppna hus i helgen.
För Fyrkantig Plastbits del var tillställningen lyckad och ett flertal personer gick därifrån tillsynes nöjda med nya legobitar i fickorna..
Ikväll kommer jag att mingla med Linnéa och dom andra hos Drömma/Mon Chéri på Östra Skansgatan 3c mellan 18-21 förhoppningen blir att vi får en mysig tillställning med mycket folk i en fin lokal.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



