skip to main
|
skip to sidebar
FyrkantigPlastbit
Jag gillar att pyssla och pilla. Just nu blir det mycket örhängen.
onsdag 1 april 2009
Här är några snabba bilder på hur fint det blivit med smyckena i Drömmas Butik:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2009
(6)
▼
april
(2)
Mingel!
Här är några snabba bilder på hur fint det blivit ...
►
mars
(1)
►
februari
(1)
►
januari
(2)
Jag som gör det här
fyrkantig plastbit
Göteborg, Sweden
inezedstrom@hotmail.com 0736389801
Gillar att pyssla och pilla.
Just nu blir det mycket örhängen.
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar